+ Mikä on VIP-paketti?

VIP-paketit sisältävät yleisesti: VIP ravintolan palvelut tapahtumapaikalla tai sen läheisyydessä, nimikoidut pöydät, ruokailun, teemallista ohjelmaa ja julkkisvierailuja, parhaat mahdolliset katsomoliput, VIP henkilökunnan palvelut ja lahjan osallistujille. Sisältö vaihtelee tapahtumakohtaisesti.

+ Miten saan yhteyden asiakaspalveluun?

Puhelinpalvelu toimii numerossa (09) 4247 1100. Puhelinpalvelu ja Chat –asiakaspalvelu ovat auki arkisin klo 9.00-17.00. Sähköpostiosoitteessa info@starsquad.fi vastaamme kaikkiin viesteihin. Palautteesi perusteella voimme kehittää palveluamme entistä paremmaksi. Jos asiasi on kiireellinen, olethan yhteydessä puhelimitse.

Tapahtumien aikana saat tietoa päivystysnumerosta 046 8123 679.

Asiakaspalvelijamme vastaavat kysymyksiinne niiden tietojen mukaan, jotka tapahtumanjärjestäjät ovat meille antaneet. Laitamme kaikki järjestäjältä saamamme tiedot tapahtumien kuvauksiin nettisivuille, sekä toimipisteille työntekijöiden avuksi myyntitilanteisiin. Epäselvät tilanteet ratkomme yhdessä järjestäjän kanssa ja palaamme sinulle asiaan, periaatteisiimme kuuluu, että selvitämme asiakkaan kysymykset loppuun saakka emmekä pompottele sinua soittelemaan sinne tänne.

+ Miten voin tilata tapahtumapaketteja?

Tilaukset on mahdollista tehdä soittamalla puhelinpalveluumme (09) 4247 1100 (arkisin klo 9.00-17.00).

Voit myös jättää varauspyynnön nettisivujemme Varaus -sivun tai chatin kautta, sekä lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen myynti@starsquad.fi.

Huomioithan, että kaikkiin tapahtumiin ei ole varausmahdollisuutta.

+ Voinko varata tapahtumapaketteja?

Halutessasi saat hieman miettimisaikaa ennen ostosta. Varausaika vaihtelee tapahtumakohtaisesti (yleensä 4-14 vrk varauksen teosta). Varauksesi viimeisen lunastuspäivän näet varausvahvistuksestasi. Varaus peruuntuu automaattisesti, jos et lunasta sitä ajoissa. Huomioithan, että kaikkiin tapahtumiin ei ole varausmahdollisuutta.

+ Mistä voin ostaa tai varata pyörätuolipaikkoja?

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme: Puhelinpalvelu toimii numerossa (09) 4247 1100.

Puhelinpalvelu ja Chat –asiakaspalvelu ovat auki arkisin klo 9.00-17.00.

+ Kuinka monta pakettia voin ostaa kerralla?

Lippujen ostorajoitus on tapahtumakohtainen ja tapahtumajärjestäjän päätettävissä.

Minimi ostomäärä on 1 kpl.

+ Mistä voin noutaa lippuni?

Liput, passit ja muu infomateriaali postitetaan 1-4 viikkoa ennen tapahtumaa antamaasi postitusosoitteeseen.

Jos tapahtumaan on alle viikko, liput saa sovitusta noutopaikasta tapahtuma-alueella tapahtumapäivänä.

+ Voiko joku muu noutaa varaamani liput puolestani?

Kyllä voi. Anna varaajalle henkilökohtainen varausnumerosi, jonka sait varauksen yhteydessä.

+ Voinko ostaa Starsquadilta pelkät katsomoliput/pääsyliput?

Valitettavasti emme myy pelkkiä pääsylippuja tapahtumiin.

+ Maksutavat

Voit valita maksutavaksi laskun tai luottokorttimaksun (Visa ja Mastercard). Luottokorttimaksusta peritään 1% maksutapalisämaksu.

Kulttuurisetelit ja -kortit eivät valitettavasti käy Starsquadin tuotteiden maksuun.

+ Kulttuurisetelit ja -kortit

Valitettavasti kulttuurisetelit eivät käy maksuvälineenä Starsquadin tuotteille.

+ Toimitustapakulut

Toimitus- ja laskutuskulut ovat 12€/tilaus.

Luottokorttimaksun maksutapakulu on 1% loppusummasta.

Kirjattu kirjelähetys 7,90€

+ Voiko ostetut paketit peruuttaa tai vaihtaa?

Starsquadin oma tuotanto: Tilaus on sitova vahvistuksen jälkeen. Starsquadista ostetut liput on mahdollista palauttaa ainoastaan, jos tapahtuma peruuntuu tai siirtyy toiselle päivälle. Tapauskohtaisesti voidaan sopia mahdollisesta vaihdosta toiseen tapahtumaan.

Muiden tahojen järjestämät tapahtumat: Tapahtumajärjestäjä vastaa tapahtuman järjestämisestä ja markkinoinnista. Lippuostos on sitova, ja vain ns force majeure –tapauksissa voit tiedustella lippuvaihtoa. Välitämme kyselysi tämän jälkeen tapahtumajärjestäjälle.

Palauttaessasi liput, saat rahasi takaisin palvelumaksuja lukuun ottamatta. Palvelumaksuilla katetaan maksuliikenteestä sekä lippujen toimittamisesta aiheutuvia kustannuksia, jotka tapahtuvat lipunmyynnin hetkellä.

+ Peruuntunut tilaisuus

Jos tilaisuus peruuntuu, asiakas saa tapahtumajärjestäjän asettaman lipun hinnan takaisin joko Starsquadilta tai tapahtumanjärjestäjältä. Peruutustapauksissa tapahtumajärjestäjä ohjeistaa tai antaa Starsquadille toimeksiannon ohjeistaa asiakasta lippurahojen palautuksessa. Toimituskuluja ei palauteta.

+ Ovatko liput kateissa?

Mikäli olet kadottanut lippusi, olethan meihin yhteydessä "ota yhteyttä"-lomakkeen kautta tai soittamalla puhelinpalveluumme. Laitathan tilauksesta niin paljon lisätietoa kuin mahdollista.

+ Onko erikoisruokavaliot huomioitu?

Erikoisruokavaliot pyydetään ilmoittamaan, jotta kaikkia voidaan palvella parhaalla mahdollisella tavalla. Huomioimme ilmoitetut erikoisruokavaliot tarjoiluissamme. Valitettavasti emme aina voi taata kaikkien erikoisruokavalioiden huomioimista muiden järjestäjien tapahtumissa.

+ Toimitusehdot

Tarkista varauksesi ja lippusi huolella. Maksettuja lippuja (koskee myös luottomaksuvaihtoja) ei vaihdeta eikä palauteta tai lunasteta takaisin. Lipun hinnan lisäksi Starsquad perii asiakkaalta kulloinkin voimassa olevan toimitus- ja palvelumaksun. Starsquad ei korvaa kadonneita, varastettuja tai tuhoutuneita lippuja uudella lipulla eikä rahassa.

Tilaisuuden järjestäjä vastaa tilaisuudesta ja sen mahdollisesta peruuntumisesta sekä muutoksista ohjelmassa ja aikatauluissa sekä arvonlisäverolaissa säädetyistä velvoitteista. Starsquad ei vastaa osaksikaan tilaisuuden peruuntumisesta tai ohjelma- ja aikataulumuutoksista eikä näistä mahdollisesti aiheutuvista kustannuksista ja vahingoista, kuten lippujen hinnan palautuksesta asiakkaalle. Starsquad palauttaa peruuntuneen tapahtuman toimitus- ja palvelumaksuilla vähennetyt lippujen hinnat pyynnöstä asiakkaalle kuitenkin, mikäli Starsquad ei vielä ole tilittänyt niitä tilaisuuden järjestäjälle.

Asiakas on velvollinen tarkastamaan, että tapahtuma ei ole peruuntunut sekä muut tapahtumaan liittyvät tiedot ja muutokset (esim. soittoaika, ikäraja, aukioloaika) Starsquadin tai tapahtumanjärjestäjän nettisivuilta. Starsquad tiedottaa mahdollisista tapahtuman peruuntumisista sekä ohjelma- tai aikataulumuutoksista sähköpostitse asiakkailleen. Mikäli tilaisuuteen on tarjolla erityisryhmien lippuja (esim. eläkeläis-, opiskelija- tai muita vastaavia alennuslippuja) on lipunhaltijan varauduttava esittämään alennukseen oikeuttava todistus tapahtuman sisäänkäynnin yhteydessä.

Ostettujen lippujen jälleenmyynti on kielletty ilman Starsquadin lupaa.

+ Riitojen ratkaisu ja sovellettava laki

Näihin toimitusehtoihin ja niiden tulkintaan sovelletaan Suomen lakia sen lainvalintaa koskevia säännöksiä lukuun ottamatta. Käyttöehdoista ja sopimussuhteesta mahdollisesti aiheutuvat erimielisyydet ratkaistaan ensisijaisesti neuvottelemalla. Mikäli neuvotteluissa ei päästä yksimielisyyteen, ratkaistaan riitaisuudet ensimmäisenä asteena Helsingin käräjäoikeudessa. Mikäli käyttäjä on luonnollinen henkilö, on käyttäjällä kuluttajansuojalain (38/1978) 12 luvun 1 d §:n ja oikeudenkäymiskaaren (4/1734) 10 luvun 5 §:n mukaan oikeus nostaa kanne sen paikkakunnan yleisessä alioikeudessa, jonka tuomiopiirissä käyttäjällä on Suomessa kotipaikka tai vakituinen asuinpaikka. Mikäli käyttäjä on luonnollinen henkilö, on käyttäjällä myös oikeus saattaa erimielisyys kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.